Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Αγαπητό μου μπλογκ,

To tell u da truth σε έχω παραμελήσει! Συγνώμη! Αλλά τι να κάνω εφόσον υπάρχουν sites που είναι πιο ελκυστικά για να ασχολείσαι!

Δε σε ξεχνάω αλλά να...
To ameblo είναι μύρια έτη μπροστά στο blogging bussiness!

http://ameblo.jp/jewel-arsi/

Ναι έφτιαξα ιαπωνικό blog στην Ameba! Είμαι λίγο ζαλισμένη από τις άπειρες επιλογές που έχω αλλά μαθαίνω γρήγορα και είμαι αρκετά πορωμένη. Επίσης μιλάω με Ιάπωνες! Τι καλύτερος τρόπος να εξασκήσω τα ιαπωνικά μου!

Οι περισσότεροι θα με πέρναγαν για Γιαπωνέζα αν δεν το διευκρίνιζα ότι είμαι Ελληνίδα. Ναι, τόσο καλά τη μιλάω τη γλώσσα (θέλω να πιστεύω και είμαι και ψώνιο οκ;).
Προς το παρόν παρακολουθώ μόνο το Blog του Sato Takeru αλλά μάλλον θα επεκταθώ και σε αυτά των Narimiya Hiroki και Mukai Osamu ενώ είναι πιθανό και σε αυτά του Kamiji Yusuke και της Momoeri των Ageha.
Επίσης, η μανία με την Poupee καλά κρατεί! Νυφικό event OMG! Seriously my ribbons are crying!

またね!:P

Δεν υπάρχουν σχόλια: